آموزش آنباکس محصولات

آموزش آنباکس محصولات

آنباکس چیست؟
آنباکس محصولات یکی از انواع رایج تولید محتوا در فضای مجازی است که به فروش بیشتر آن محصول کمک می کند.
آنباکس کردن محصولات، فیلمی است که در طول آن نمونه ای از محصول در ابتدای باز شدن از کارتن تا نشان دادن جزییات آن به تصویر کشیده می شود.
فروشندگان برای افزایش آگاهی از محصول برای مشتری و برطرف کردن شک و تردید آنها نمونه ای تستی از محصول را باز کرده و تمام امکانات و مشخصات فنی آن را در فیلم نشان می دهند.

بهترین حالت آنباکس محصول این است که فروشنده هنگام فیلم گرفتن از نمونه تستی محصول در مورد آن صحبت کند و جزییات آن را شرح دهد. اما آنباکس محصولات را می توان بدون صحبت کردن و صرفا فیلم گرفتن از تمام زوایای محصول نیز انجام داد.

مزایای آنباکسینگ چیست؟
از آنجایی در فروش اینترنتی امکان مشاهده مستقیم کالا وجود ندارد، مشتریان اینترنتی برای خرید محصول به دنبال اطلاعات و آگاهی بیشتر از محصول هستند که آنباکس محصول در فیلم می تواند درصد زیادی از شک و تردید آنها را نسبت به محصولی که میخواهند خریداری کنند از بین ببرد.
مخاطبانی که از اینترنت می خواهند خریدی انجام دهند در عرض چند دقیقه چندین و چند سایت مختلف را برای افزایش آگاهی از محصول مورد نظر بررسی می کنند که در اینجا رقابت را فروشنده ای پیروز می شود که بتواند بهتر محصولش را معرفی کرده و تردید های مخاطب را برطرف کند.

آنباکس کردن محصولات چه فایده ای دارد؟
اگر در فروشگاه حقیقی بخواهید محصولی را برای خریدار توضیح دهید باید هر بار که مشتری وارد مغازه می شود توضیحات آن را به صورت کامل بیان کنید اما در فروشگاه اینترنتی با یک بار تولید محتوای ویدیویی از محصول و توضیح کامل آن می توانید آن را به هزاران بازدید کننده ای که از صفحه محصول شما دیدن می کنند توضیح دهید. اینگونه هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم اینکه فقط با یک بار زحمت محصول تان را به تعداد زیادی از افراد نشان داده اید.

چه محصولاتی را آنباکس کنیم؟
آنباکس محصولاتی برای مخاطب جذاب است که آن را کمتر دیده است و برای دیدن آنها هیجان خاصی دارد. برخی محصولات هستند که کیفیت و اطلاعات آنها در عکس مشخص است و نیاز به توضیح دیگری ندارد اما گاهی کیفیت برخی از محصولات را نمی توان صرفا با عکس نشان داد. برای این محصولات بهتر است از ابتدای باز کردن جعبه تا توضیح تک تک قابلیت ها و امکانات این محصول فیلم گرفته شده و توضیح داده شود.

برای آنباکس محصول به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟
دوربین با کیفیت
برای فیلم آنباکس محصولات به یک دوربین با کیفیت برای فیلمبرداری از کالا نیاز دارید. دوربین بعضی از گوشی های موبایل نیز کیفیت راضی کننده ای را ارائه می کنند.

ادیتور حرفه ای
برای بالا بردن کیفیت کار می توانید ویدیوی ضبط شده برای یک ویرایشگر فیلم ارسال کنید تا فیلمی که به اشتراک میگذارید کیفیت بصری خوبی داشته باشد

میکروفون ساده برای ضبط صدا
اگر قصد صحبت در ویدیو را دارید از یک میکروفون ساده و یا یک گوشی موبایل دیگر که نزدیک تان قرار گرفته برای ضبط صدا استفاده کنید و بعد از آن صدا و تصویر را در قسمت ویرایش فیلم باهم هماهنگ کنید.

نور پردازی مناسب
نور مناسب در کیفیت فیلم آنباکس تاثیر مستقیم دارد. اگر ویدیوی شما نور پردازی مناسبی نداشته باشد و دارای سایه زیادی باشد،  کیفیت فیلم آنباکس کاهش پیدا کرده و مخاطب ترغیب به ادامه دیدن آن نخواهد شد. سعی کنید در فضایی با نور مناسب این ویدیو را ضبط کنید.

زاویه دوربین مناسب
رایج ترین زاویه دوربین برای آنباکس زاویه ای است که دوربین بالای محصول قرار می گیرد تا تمام ابعاد آن را نشان دهد اما شما می توانید از هر زاویه ای که به خوبی کیفیت و ابعاد محصول را نشان می دهد استفاده کنید.

در آنباکس محصولات باید به چه نکاتی اشاره شود؟
ابتدا باید بدانید که افرادی که می خواهند این ویدیو را ببینند نسبت به این محصول کنجکاو هستند و اطلاعاتشان مثل شما نیست.
شاید مواردی که برای شما بدیهی محسوب می شود برای مخاطب کاملا نا آَشنا باشد.. بنابراین باید سطح توضیحات تان را آنقدر پایین بیاورید تا کسی که هیچ چیز از محصول نمی داند پس از دیدن ویدیو متوجه تمامی صحبت های شما شده باشد.
تصور نکنید که با دادن اطلاعات سنگین آنها شما را فردی حرفه ای خواهند شمرد. در صورتی که شما از اصطلاحات نا آشنا استفاده کنید خیلی راحت از صفحه ویدیو شما خارج خواهند شد.
در ویدیوی آنباکسینگ محصولات باید درباره موارد زیر به صورت جامع صحبت کنید تا تمامی سوالات مشتری را پاسخ دهید:

-کیفیت بسته بندی محصول
-جزییات و زوایای خاص از کالا
-نحوه استفاده از محصول
-کیفیت و تعداد لوازم جانبی آن کالا
-مقایسه آن با محصولات مشابه در بازار
-تفاوت آن با محصولات فیک و تقلبی
-مزایا و معایب محصول
-امتیاز شخصی شما به محصول

جمع بندی
ویدیو آنباکس‌ محصولات یکی از جدید ترین شیوه های بازاریابی محتوایی در فروشگاه های آنلاین است که می‌تواند فروش زیادی برای تان به وجود بیاورد.
با این دستورالعملی که گفته شد میتوانید از محصولات ارزشمند خود فیلمی تهیه کنید که تمام سوالات مخاطب را پاسخ داده و سفارش زیادی را برایتان ایجاد کند.

راه ارتباط با ما :
سایت سی تی مهر
اپلیکیشن سی تی مهر (دانلود رایگان از بازار ، مایکت و گوگل پلی )
تماس تلفنی با ۰۳۱۵۵۸۸۵۵۸۸(۳۰خط)
ارتباط آنلاین چت با :
https://ctmehr.com/App/Chat
هر روز هفته از ساعت ۸ الی ۲۴ منتظر شما هستیم

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2