فروش انفجاری در شگفت انگیز

فروش انفجاری در شگفت انگیز

اگر می خواهید در بازه زمانی کوتاه چند روزه، فروشی بالا و بی دردسر را در سی تی مهر تجربه کنید این مطلب را تا انتها بخوانید. یکی از قابلیت های فروشگاه های آنلاین تخفیفات شگفت انگیز آنهاست. در این نوع تخفیفات که از طرف فروشندگان صورت میگیرد، کالا بین 20 تا 50 درصد تخفیف می خورد تا پیشنهادی رد نشدنی به علاقه مندان آن کالا باشد.

 

شاید برای بعضی فروشندگان این درصد ها بالا باشد و حتی نتوانند سود زیادی از فروش آن داشته باشند اما مزایای تخفیفات شگفت انگیز بسیار بیشتر از سود فروش این محصولات خواهد بود.

مزایای تخفیف شگفت انگیز: 

1-نمایش حداکثری کالا

هنگامی که کالای خود را در تخفیفات شگفت انگیز قرار می دهید آن محصول در اولین قسمت سایت به مخاطبان چند ده هزار نفری سی تی مهر نمایش داده می شود. این موضوع باعث می شود آن کالا به سرعت به مخاطبان هدف شما نمایش داده شده و با تخفیف هیجان انگیزی که برایش قرار داده اید فروش رود. در واقع با تخفیف شگفت انگیز، در بهترین جای سایت برای خود تبلیغی انجام داده اید که به احتمال زیاد منجر به فروش شما می شود. 

2-فروش سریع

گاهی اوقات فروشنده ای می خواهد سریع محصولات خود را بفروش برساند تا دستش برای کار های دیگر مثل خرید اجناس جدید یا سرمایه گذاری در جای دیگر باز باشد. تخفیفات شگفت انگیز بدلیل زمان محدودی که دارند مشتری را وادار می کند تا برای از دست ندادن آن قیمت به سرعت محصول شما را خریداری کند. 

3-فروش بی دردسر

از آنجایی که فروش در سی تی مهر بدون نیاز به حضور و زحمت شما می باشد، با شگفت انگیز کردن کالای خود در بازه زمانی دو روزه،  فقط باید منتظر پیک های سی تی مهر باشید تا محصولاتتان را برای بسته بندی و ارسال به مشتری از درب مغازه تان تحویل بگیرند. به بیان دیگر بدون نیاز به  چک و چانه زدن به مشتری خواهید توانست محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن بفروش برسانید.

4-انبار گردانی 

یکی دیگر از دلایلی که باید در محصول خود را در تخفیفات شگفت انگیز قرار دهید انبار گردانی و فروش کالا های قدیمی است. در بعضی موارد فروشنده نیاز دارد تا جایی از مغازه و یا سرمایه لازم را برای کالای جدید و پر فروشی باز کند. در این صورت راهی جز رد کردن محصولات قدیمی با تخفیفات شگفت نمی ماند. با تخفیفات شگفت انگیز و گذاشتن سود حداقلی می توانید در سریع ترین بازه ممکن انبار گردانی کنید. 

5-جذب مشتری جدید

شاید مهم ترین مزیت تخفیفات شگفت انگیز جذب مشتری جدید و بدست آوردن اطلاعات آنهاست.  فروشندگان سی تی مهر با هر فروشی که انجام می دهند به اطلاعات خریدار و شماره تلفن او می توانند دسترسی داشته باشند که این اطلاعات به شدت برای صاحبین کسب و کار می تواند موثر واقع شودزیرا با جمع آوری بانک شماره مشتریانی که به محصولات شما علاقه مند هستند می توانید در هر بازه زمانی که نیاز به فروش بیشتری داشتید برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. در این پیامک های می توانید آنها را از محصولات جدید، تخفیفات ویژه و سایر کار هایی که برای ترغیب او می خواهید انجام دهید با خبر کنید تا هر موقع اراده کنید مشتری ها را به سمت خود روانه کنید.

6-وفادار سازی مشتری

در فروشگاه های آنلاین مانند فروشگاه های حقیقی، رقبایی در سی تی مهر و سایر سایت های اینترنتی برای فروش محصولات تان وجود دارد. از آنجایی که مانند فروشگاه حقیقی برای ترغیب مشتری و همچنین نگه داشتن آنها امکان گفتگو با آنها را ندارید، وفادار سازی مشتری به واسطه ارزشی که برای آنها با تخفیفات خود خلق می کنید به وجود می آید. با خرید مشتری در تخفیفات شگفت انگیز احساس برنده شدن را به مشتری هدیه می کنید و این کار شما را به فروشنده ای محبوب در ذهن آنها تبدیل می کند.

 

در صورت تمایل به قرار دادن کالا هایتان در شگفت انگیز می توانید با پشتیبانی سی تی مهر بخش محصولات با شما 03155885588 تماس بگیرید.

راه ارتباط با ما :
سایت سی تی مهر
اپلیکیشن سی تی مهر (دانلود رایگان از بازار ، مایکت و گوگل پلی )
تماس تلفنی با ۰۳۱۵۵۸۸۵۵۸۸(۳۰خط)
ارتباط آنلاین چت با :
https://ctmehr.com/App/Chat
هر روز هفته از ساعت ۸ الی ۲۴ منتظر شما هستیم

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2